İzleyiciler

23 Ocak 2014 Perşembe

Yokuş Çıkmak

hepsi imbik imbik deneyim bunların. yokuş çıkmak gözünüzü mü korkutuyor, yokuş çıkamıyor musunuz? yokuş çıkmayı kolaylaştıran bir ip ucu. ben buldum. yokuşa değil ayaklarınıza bakarak yokuş değil düz yolda yürüyebilirsiniz. yani düz yolda yürüyormuş gibi olur o zaman.


ÖRNEK:
bu çıkmanız gereken yokuş olsun. dik durup karşıya doğru bakarak yürürseniz yaklaşık 40 derecelik bir yokuş çıkarsınız:


şimdi de doksan derece aşağıya bakarak yürürsek kaç derecelik bir yol yürüyeceğimizi görelim:

bilimsel olarak da kanıtladığım kadarıyla yukarıdan bakarsanız yokuş çıkmıyorsunuz. teoride kalmasın diye mahallemde çıkmadığım yokuş kalmadı. önce karşıya baka baka çıktım , sonra aynı yolu yere baka baka tekrar çıktım. mahallenin gençleri ne dolanıp duruyon lan burda, siktir git diye bapırmasalardı biraz daha denerdim. ölçebildiğim kadarıyla yere bakarak çıktığımda nabzım(vuoooo) hiç yükselmedi.


  yarın da kafamı biraz daha yatırıp(100 derece ,belki 120) deneyecem bakalım. acaba yokuş aşağı iner gibi yapabilecem mi?

denedim çalışıyor yokuş yukarı gidiyorsun ama kafanı dik değil daha aşağı doğru atarsan sanki yokuştan aşağı yuvarlanıyormuş gibi hızlı gidiyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder