İzleyiciler

19 Ocak 2014 Pazar

windows.edb dosyasını temizleme

hayvanın evladı nasıl da büyümüş tam 120gb. ben de diyorum bu windows niye küçüldü. bir iki ufak oynama ile eski haline dönderdim. aha bu adreste
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows

çözüm basit;
1-denetim masası > dizin oluşturma seçenekler
2-değiştire tıklayıp bütün seçili dosyaları unseçili yapıyoruz.
3- başlata, ya da metro ara yüzünde services.msc yazıp entere basın
4-hizmetler sayfası açıldı orada windows search ü bulup sağ tıklayıp durdur deyin.
5- dizin oluşturma seçeneklerine geri dönüp gelişmişe tıklayıp yeniden oluştur diyoruz. biraz bir şeyler olup dizin oluşturuldu diyecek.
6-C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows bu klasörün içinde windows.edb ye bir bakın 70-80 mb arasına düşmüş olması lazım.

2 yorum:

  1. dizini tekrar oluşturmasak ne gibi sorunla karşılaşırız ?

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler büyük bir problemden beni kurtardınız allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil