İzleyiciler

24 Ocak 2014 Cuma

Dropbox Saklama alanını 16gb yapmak

Mahallemizin gençleri bir harika. toplanmış bir şeyler yapıyorlar "şşşş ne yapıyonuz lan" dedim. uzaktan taş fırlattılar.pek sevmezler beni. koşa koşa eve çıkıp camdan izledim ben de. önce eğilip fısıldaşıyorlar sonra merkezdeki nurinin etrafında fısır fısır dönmeye başlıyorlar. nuri yan komşumuzun oğlu, grup içinde artistlik yapar, küfrünü eder ama bizim kata gelince vatan abi nasılsın abi diye hörmetlidir kerata. Sıkılınca yukardan üstlerine tükürüp camı kapadım hemen. İnşallah gelmiştir. Nuriyi akşam anası çağırınca ,asansörden inince tuttum.çektim kenara," ne ayaksınız lan siz "dedim."atayist mi oldunuz." 'taşı ben atmadım abi' dedi. 'onu geç 'dedim 'sen ne konuşuyordunuz onu söyle'.öyle de babacanım. dropbox indirmişler kendi aralarında keşfettikleri yöntemi konuşuyorlarmış. abi dedi malumun dropbox ın arkadaş davet sistemi ile 16gb a kadar alan yapabilisin, tek yapman gereken arkadaşlarını davet edip onları da dropbox lı yapmak. oğlum sus artist artist konuşma dedim. Çok gıcık olmuştum tam ağzına bir tane vuracakken nursen teyze çıktı, nurinin anası,kafasını okşayıp ödevlerini iyi yap deyip gönderdim.nurten teyzecim nasılsınız diye sordum,cevap vermedi, Canım ya nasıl da büyüdüler derken kapıyı yüzüme kapttılar. Orospu nursen ,kocası sevişmiyor kesin bunla ondan sinirliydi herhalde. Dropbox a gelince nasıl yapıldığını da internetten kendim buldum.

1-dropbox hesabınıza girip oradan referans linkinizi alın(en alttaki link): https://www.dropbox.com/referrals
2-virtualbox indirip kurun. Bu bilgisayar içinde bir bilgisayar yaratıyor.

3. ubuntuyu indirin. Ücretsiz bir işletim sistemi 700mb Ubuntu iso. 64 bit mi 32 mi indirdiğinizi unutmayın.

4. virtual boxın içine yeni işletim sistemini kuracağız,şimdi :yeni ye basın, oradan ubuntuyu başlığa yazınca program kendi ubuntuyu buluyor ama önemli nokta işletim sisteminiz 64 mü 32 mi. Daha doğrusu indirdiğiniz iso neyse onu seçin. Yoksa çalışmaz.çalışmayınca bir hata yaptığınızı anlarsınız. Şimdi ubuntu yazınca 3. Seçenek kendiliğinden bubntu oluyor siz yandaki oka basın bir altında ubuntu 64 görünecektir.



Ram miktarını raminize bağlı olarak oldukça yüksek tutun. Değişbilir diski seçin falan. Buralar fiks. Ne seçseniz olur.



İleriye basın okeye falan basın işte.bir ekranda sizden iso dosyasını isteyecek. İndirdiğiniz dosyayı seçin. Okeye basın işletim sistemini yükleyecek.2dk da hazır.



5. Ubuntu açılınca try ubuntu yu ya da ubuntu yu deneyi seçin. Masa üstü gelene kadar bekleyin.

6. Solda hazır firefoks u göreceksiniz zaten. Hemen tıklayın. Google a dropbox yazın ve siteye gidip yukarıdan download edin dropbox ı. İnen dosyaya çift tıklayıp çıkan ekranda sağ üstte install butonu olacak ona tıklayın. Hata yapmanıza imkan yok korkmayın.


7. Dropbox ı çalıştırın kenarda açık dursun. Orada i have already dropbox accout var onu seçin. Orada bırakın.

8. Solda firefox un alt taraflara dropbox ın alışık olmadığımız bir simgesi ile ikonu eklendi. Üstünde mouse göstererek keşfedin.

9. Tekrar firefoxu açın. Referans linkini(kullanacaz demiştim) yazın ve entere basın.referansınız ile kayıt edilecek dropbox sayfasına geldik.

10. Sol üstte makine var, ona tıklayıp anlık görüntü al butonuna tıklayın. Bu bilgisayarı o an için donduracaktır. Deep freeze vardı bir zamanlar heey gidi,onun gibi.

11. Şimdi firefox bizim referanslı üyelik sayfasına dönün. Ad soyad e-mail ve parola kısmı var. Hepsini sallayabilirsiniz. Fazla kasmayın daha 32 e mail uyduracaksınız.uydura uydura yazın ama e maili seçip kopyalayın. Şifre de ezberden kolay birşey olsun. Hepsinin şifresi aynı olsun uğraşmayın. Email de mynet bile kabul ediyor deyip susayım. Maile gelen bir linki onaylama gibi bir şey yok o yüzden emailleri olabildiğince sallayabilirisiniz.

12. Firefoxta kaydı tamamlayınca hemen soldan demin keşfettiğimiz dropboxın programına tıklayın. Orada email ve şifre kısmını deminki verdiklerinizle doldurun. Dropbox programınız ile yarattığınız fake hesabı birleşti.

13. Eheloooyyy...!,!!
14.erken sevinme.aynı şeyleri 30 kere daha yapacaksın.
15. Normal kendi windowsundan bir bak bakayım 500mb hesabına yatmış mı. Yatmıştır.
16.şimdi virtual bilgisayarı kapatacağız. X e basın ve en altta aldığınız anlık görüntüye geri dön seçeneği var. Ona tıklayıp okeye basın. Sanal bilgisayar kapandı. Şimdi virtualboxın programında ubuntuyu görüyorsunuz ona tıklayıp yukardan başlata basın. 
17. Bilgisayar 10. Aşamada bıraktığımız yere geri döndü.11. Aşamadan itibaren sallaya sallaya aynı adımları tekrar edin tam 30 30 30kere daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder